Szablon stworzony przez YuiYuuta dla Dreamers Fighting | Technologia Blogger | X O

7 kwi 2017

O nas



Karina Hoshi i Iltaa

Hej! Jestem Karina i na ten moment mam 21 lat. Swoją przygodę z psami zaczęłam stosunkowo niedawno ponieważ minęły dopiero dwa lata. Był to jednak niesamowicie intensywny okres, a zapowiada się jeszcze lepiej! Moje oczka w głowie to dwie cocktailowe suki. Mniejsza Hoshi jest ze mną od czerwca 2015 roku i to właśnie ona wprowadziła mnie w psi świat sportów. Miała być na dom tymczasowy, a została na zawsze. Znajda, której nikt nie chciał ze względu na jej (ponoć!) przeciętny wygląd. Jednak jej przenikliwe bursztynowe oczy i niesamowicie wyjątkowy charakter sprawiły, że zakochałam sią w niej od pierwszej chwili. Nigdy nie zapomnę momentu kiedy pierwszy raz zobaczyłam szczeniora radośnie merdającego ogonem na mój widok. "Hej, mała, nawet nie wiesz kim jesteś, a już mnie kochasz!". Na co dzień wielka indywidualistka, która ma w sobie więcej z kota niż z psa i traktuje ludzi jak swoich niewolników od podawania karmy i głaskania i o dziwo ma to swój urok. Trenujemy agility i jak do tej pory zawsze stajemy na podium w zawodach treningowych. Druga córka, nieco bardziej wycofana Iltaa nauczyła mnie cierpliwości i opanowania. Schronisko dało jej w kość. Adoptowana finalnie trzy razy, a dwa razy zwracana ze śmiesznym wytłumaczeniem. To ten szczeniak, który był zbyt wesoły i zjadał kapcie, prawda? Przy moim wsparciu poznaje świat, który przestaje być już taki straszny! Amatorsko biegamy dogtrekkingi i ewidentnie jest to nasz konik. Kto wie, może kiedyś zajmiemy się tym bardziej na poważnie? Życiowa kaleka i wielka ciamajda, która wpadając na drzewo ma pretensje do całego świata, ze to nie zeszło jej z drogi. Taki ten psi móżdżek malutki.. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz